buat side income melalui facebook dan blog

assalamualaiikum 

terdapat pelbagai platform yang membolehkan kita buat side income. disini aien ingin berkongsi beberapa platform yang boleh anda join untuk mendapatkan side income ni. anda jangan risau kerana ia tidak akan mengenakan apa-apa bayaran untuk berdaftar atau pown join ni. sambil-sambil online boleh buat duit tak de lar membazir masa je online tanpa dapat apa2. setakat nie duit bil broadband dan top up telefon semua aien bayar dengan duit hasil join ni. berbaloi-baloi. syukur dengan nikmat ALLAH yang menurunkan rezeki untuk ku.okew lah jom tengok website apa yang boleh kita buat duit sambil online ni.

1.CHURP-CHURP

http://my.sharings.cc/p/4CGCQ

kamu hanya perlu berkongsi iklan untuk mendapatkan bayaran. ada pelbagai cara yang churp-churp tawaran.
1.social share : kongsikan mana-mana iklan yang kamu suka dan akan dibayar sebanyak 20sen-40sen untuk satu klik.
2.social seed : iklan ini khas untuk penguna twitter. pastikan follower kamu melebihi 200 orang barulah senang untuk dapatkan social seed. aien pernah dapat paling tinggi rm6.89 untuk sekali share.
3. snap share: snap share ni biasanya untuk pengguna instagram. amat mudah hanya kongsikan gambar berserta hashtag yang diberi bila sistem dapat kesan hashtag yang anda paparkan nanti anda dibayar dalam rm2 untuk satu sharing.
4. campaingn seed: lebih kurang macam social seed juga tapi biasa nya untuk platform facebook tapi aien tak pasti bayaran nya macam mana sebab aien tak pernah dapat lagi.
5. dapatkan referral baru: jika ada yang mendaftar mengunakan link anda. makan anda juga berpeluang mendapat rm1.
untuk mendaftar sila klik sini: http://my.sharings.cc/p/4CGCQ

2. 8SHARE

http://bit.ly/19qkbZR



8share ni macam churp-churp juga.anda perlu share iklan yang disediakan. ia dibayar apabila ada unit visit ke atas link anda. jika orang yang sama menekan link iklan anda ia tidak akan dikira sebagai unit visit. 20sen diberikan kepada anda jika ada unit visit ke atas link anda.sangat mudah.
1. reka ayat yang menarik mengenai iklan yang ingin dikongsi.
2. share iklan anda di media sosial.
3.jika ada yang tekan link anda akan dapat 20sen.
4.anda akan dibayar rm1 jika anda membuat referal.
5.anda boleh cash out setelah anda memperolehi  rm50.
untuk mendaftar sila ke sini:  http://bit.ly/19qkbZR


 3. GUSH AD
http://www.gushad.com/?ref=93dcef9a4dd27d05a5fd4de2d2bd7255&src=others

 gush ad ni lebih kurang sama jugak macam 8share dan churp-churp. kita dibayar dengan cara kita share iklan, referal dan comission melalui jualan. bayaran per click untuk gush ad ni lebih tinggi. kalau ada yang beli barang yang kita iklan lagi masyukk comission.
jom daftar gush ad: http://www.gushad.com/


4.WHOHAA

http://www.whohaa.com/register?referral=27352
whohaa ni tak memerlukan kita share iklan.hanya jawab soalan mudah dan lawat laman web yang diberi kita akan dapat point. point ni kita perlu kumpul dan kita boleh tebus pelbagai barangan yang disediakan antaranya baucer kfc, pendrive, kamera digital dan banyak lagi. kita boleh juga mengumpul mata dengan cara referal orang baru.
jika anda belum daftar jangan terlewat sebab sekarang giveaway yang membolehkan kita memenangi ipad mini. jadi cepat daftar sekarang: http://www.whohaa.com/register


 4. AIP ONLINE SURVEY


 aip online survey ni adalah satu platform dimana kita menjawab servey-servey yang disediakan. ganjaran diberi melalui pengumpulan mata (points). apabila kita menjawab servey kita akan diberi mata. mata tersebut kita kumpul dan boleh ditebus dengan barangan seperti baucer kfc, baucer giant dan top up(digi,celcom,maxis) kita juga boleh menebus baucer minyak petronas.
kita juga boleh mengumpul mata dengan cara referal orang baru. jika anda mahukan bonus point percuma sebanyak 250point anda bolehlah mendaftar dibawah aien. caranya boleh berhubung dengan aien di facebook aien hermionie. jika anda terus ke laman webnya. point anda bermula dari 0.

 okew lah setakat ini dulu aien kosikan website-website yang boleh menjana side income sambil-sambil kita online. side income ini mampu menjana income pasif jika kita bersungguh-sungguh. aien akan update dari semasa-kesemasa cara-cara untuk mendaftar sebagai ahli website tersebut. segala pertanyaan boleh tinggalkan pesanan dikotak komen. selamat berjaya memperolehi side income yang lumayan.
1 Komentar untuk "buat side income melalui facebook dan blog"

Entri ni amat berguna. Thanks for share

 
Copyright © 2014 aien hermionie - All Rights Reserved
Template By Catatan Info