Photo Contest: Aku dan Dia by Blog Paly

assalamualaiikum

hai.. dah dua hari tak update blog.. hehe.. biasa lar hari minggu.. erm.. aien nak join Photo Contest: Aku dan Dia by Blog Paly .. aien join contest nie..  sebab aien nak bagi sokongan untuk paly.. hari tue.. paly masukan blog aien dalam bloglist..  tq PALY...tekan banner tue untuk join ye...




gambar kesayangan aien.. 

picit gambar untuk tumbesaran yang lebih jelas.. hehe..

"sahabat.. walau sejauh mana kamu berada.. setinggi mana pown kamu mengejar cita.. sehebat mana pown diri kamu... kamu sentiasa dihatiku.. tiada sesiapa yang dapat mengantikan tempat kalian di hatiku.. sahabat..."

jom cik paly layan video nie juga.. 



Sebiru hari ini, birunya bagai langit terang benderang
Sebiru hati kita, bersama di sini

Seindah hari ini, indahnya bak permadani taman surga
Seindah hati kita, walau kita kan terpisah
reff:
Bukankah hati kita telah lama menyatu
Dalam tali kisah persahabatan Illahi
Pegang erat tangan kita terakhir kalinya
Hapus air mata meski kita kan terpisah

Selamat jalan teman
Tetaplah berjuang
Semoga kita bertemu kembali
Kenang masa indah kita
Sebiru hari ini

Seindah hari ini, indahnya bak permadani taman surga
Seindah hati kita, walau kita kan terpisah
reff 2x

Seindah hari ini, indahnya bak permadani taman surga
Seindah hati kita, walau kita kan terpisah..




11 Komentar untuk "Photo Contest: Aku dan Dia by Blog Paly"

thx aien sudi join contest ni :D

gudluck dear :)

http://tomatobey.blogspot.com/2013/02/photo-contest-aku-dan-dia-by-blog-paly.html

@Paly same2.. thanks gak sebab masukan aien dalam bloglist..

good luck.. dah follow awak !!!

http://cikladybug.blogspot.com/2013/02/photo-contest-aku-dan-dia-by-blog-paly.html

Salam, mohon maaf gan kalo komen ane OOT.. buat yg ingin membeli Domain / hosting dengan harga murah dan proses mudah, tak perlu pakai paypal, cuku transfer antar rekening ..

Jika anda kesulitan, bisa bertanya pada Costumer Service kami yg OL 24jam dan siap melayani pertanyaan2 anda...

~> silahkan kunjungi KiosGalesong.net

terbang dr contest yg sama , jmput ke blog sya pulak . follow u
http://kecikyangkepoh95.blogspot.com/2013/02/photo-contest-aku-dan-dia-by-blog-paly.html

azza dtg dr contest yg sama :) done follow

http://cikazzah95.blogspot.com/2013/02/photo-contest-aku-dan-dia-by-blog-paly.html

azza dtg dr contest yg sama :) done follow

http://cikazzah95.blogspot.com/2013/02/photo-contest-aku-dan-dia-by-blog-paly.html

 
Copyright © 2014 aien hermionie - All Rights Reserved
Template By Catatan Info