BIG SHEET

assalamualaiikum

Hai selamai berhujung minggu pada semua rakan-rakan yang berada di pantai timur.. n pada yang belum sampai hujung minggu tue.. harap bersabar ye.. 

erm korang tau tak Big Sheet tue apa?? hehe.. kalau tak tau try scrool kebawah sikit.. 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


haaa.. ini lah dia  Big Sheet.. ia sejenis makanan dari rumpai laut.. yang di datangkan dalam pelbagai perisa.. tagline terbaru untuk Big Sheet nie adalah 'easily delicios with good nutrients from the see' ..
serius.. kalau korang makan mesti nak lagi.. kalau makan satu memang tak cukup.. sekarang nie.. memang banyak lar tempat yang boleh kita dapatkan Big Sheet nie.. antara nya.. 7e and shoping complex.. hehehe.. aien kalau pergi kerja.. mesti singgah beli dulu kat 7E.. best wooo.. 
satu hari tue.. aien belikan satu untuk adik aien.. sampai adik aien pown berjangkit nak makan sama.. masa mula2 tue adik aien tanya.. apa benda tue.. aien cakap nie rumput.. hehe.. aien suka yang tempura tue.. sebab dia rangup.. tapi rasa cam sedikit berminyak.. tapi memang best.. kalau siapa yang tak pernah makan lagi.. cepat pecahkan tabung  ayam tue.. terus berlari pergi beli sekarang... hewhewhew...



 
4 Komentar untuk "BIG SHEET"

tak pernah makan..hehe nak kena cari nie..:)

suka makan ye seaweed?? ena tak minat sangat... tapi ena suka makan dengan ricecrackers.. sedapnyaaaaaaaaaaaaaa

@✿A I N A A✿suka gak.. hehe.. makan ngan ricecrackers?? hurm kena cuba nie.. hehe

 
Copyright © 2014 aien hermionie - All Rights Reserved
Template By Catatan Info