masej tahun baru 2015

assalamualaiikum 
 
 agak lama aien tak update blog.. busy je memanjang sekarang.. terima kasih pada pembaca blog aien yang tak putus-putus berkunjung walaupun lama aien tak update.. 

 harap vpn kali ni akan lebih lama bertahan.. pada tahun baru ini.. aien dengan rasa rendah diri memohon maaf atas segala kesalahan yang telah aien lakukan pada tahun yang lepas. tak kiralah kesalahan dari segi pape pown.. dari segi ucapan ataupun perbuatan aien seorang insan kerdil yang tak pernah lari dari melakukan kesilapan. aien juga memaafkan kesalahan awak.. semoga awak semua berada dalam lindungan -NYA.. semoga rezeki awak juga sentiasa murah dan diberkati..

andai ada yang masih terasa atau sakit hati dengan aien.. masejlah aien kat fb.. aien sedia menerima teguran.. andai ada hutang atau hadiah yang aien masih tertunggak sila maklumkan pada aien kat fb..

aien berharap aien akan lebih fokus dalam aktiviti blogging pada tahun ini.. semoga lebih banyak kerjasama yang akan aien terima selepas ini.. terima kasih semua.. sayang awak semua..



4 Komentar untuk "masej tahun baru 2015"

SALAM DAN HI , JEMPUT UNTUK MENYERTAI 'IPHONE 5S GIVEAWAY BY SYAFIQ SPECKI' MENANGI HADIAH LUMAYAN SEBUAH IPHONE 5S ORIGINAL DAN HADIAH-HADIAH LAIN. ---> KLIK SINI UNTUK SERTAI<---

kejap je dah masuk tahun baru ek.

Sudah menghampiri akhir tahun dan 2015 kan? Cepatnya masa berlalu

 
Copyright © 2014 aien hermionie - All Rights Reserved
Template By Catatan Info