MUSLIM NIAGA

assalamualaiikum

 anda minat berniaga, tetapi kekurangan modal?  tak tahu nak jual produk apa?pejabat pos jauh nak pos barang? tak suka simpan stok banyak-banyak kat rumah? saya cadangkan MUSLIM NIAGA lah jawapan nya. nak tau kenapa saya war-warkan kepada anda? luangkan 5 minit anda untuk membaca sedikit kupasan dari saya berkenaan MUSLIM NIAGA. Sebelum itu izinkan saya untuk terangkan apa itu MUSLIM NIAGA. Muslim niaga adalah satu platfom dropship produk islamik No 1 Malaysia. Ia Membantu usahawan dropship memiliki laman web kedai online sendiri. 


  Sebelum saya kupaskan lebih lanjut saya ingin bertanya, adakah anda tahu apa itu dropship?
carta aliran dropship muslim niaga

Langkah 1: Anda promosikan kedai online anda.  
Langkah 2: Pembeli membeli produk di kedai online anda.  
Langkah 3: Pembeli membayar kepada anda mengikut Harga Jualan.  
Langkah 4: Anda membayar Harga Kos kepada Pembekal. Anda simpan keuntungan.  
Langkah 5: Pembekal menghantar produk kepada Pembeli.

Untuk menjadi salah seorang rakan niaga anda haruslah mendaftarkan diri anda sebagai RANIA terlebih dahulu. proses pendaftaran semudah 1,2,3.
proses pendaftaran sebagai rakan niaga (rania)




anda boleh memilih pakej yang sesuai mengikut kemampuan dan keperluan anda. terdapat 3 pakej yang ditawarkan.


antara pakej yang ditawarkan


1. Pakej asas RM 450 (3 bulan aktif)
2. Pakej Pro RM 670 (7 bulan aktif)
3. Pakej Premium RM 880 (13 bulan aktif)

perkhidmatan yang ditawarkan adalah membantu usahawan dropship memiliki laman web kedai online sendiri. anda tidak perlu pening kepala atau runsing selepas pendaftaran kerana semuanya telah tersedia. anda cuma perlu memahami sedikit proses yang akan berjalan melalui pdf ataupun cd muslim niaga.

keistimewaan apabila anda bergelar RANIA (rakan niaga)

1. Menyediakan Website Kedai

anda akan diberikan satu website online dan anda boleh menamakan kedai online anda sendiri.
website ini telah dilegkapkan dengan 300+ produk beserta dengan borng tempahan, sistem pembayaran dan blog.

Produk yang terlaris dan hot di Muslim niaga adalah
  1. Jam tawaf hijrah
  2. Qaseh Gold Adinda/Kekanda
  3. Shawl/Tudung
  4. Gajet
  5. Tepung Magic/Cheese powder
  6. Pelipat baju ajaib
  7. Vacuum Telinga Ajaib
  8.  MZ Secret Soap 


2. Sistem Invoice & Tempahan

 Sistem invoce & tempahan disediakan bagi memudahkan anda berurusan dengan pelangan. status invois akan dihantar terus ke email pembeli,pembekal dan pengedar. anda tidak perlu risau setiap kali pembekal mengemaskini traking no kerana maklumat-maklumat ini akan terus dihantar ke email pembeli dan pengedar. jadi senag lah jika ada sebarang masalah sepanjang proses penhantaran.

3. Data Pengguna & Rekod Tempahan

Anda dibenarkan untuk mengakses ke maklumat pelangan anda supaya mudah untuk anda menghubungi mereka dan jika ingin membuat follow up dimasa akan datang.

4. Tidak Perlu Simpan Stok

Anda tidak perlu menyipan stok dirumah anda tetapi anda layak membeli barang-barang dengan harga borong. Oleh hal yang demikian, anda bolehlah menjana keuntungan daripada jualan tersebut. sistem kedai online anda akan memaparkan harga setiap produk (Harga ajen & Harga jual.)

5. Domain & Hosting

Anda tidak perlu risau tentang keselamatan website anda kerana segala yang berkaitan dengan website anda seperti server hosting & domain akan dikendalikan oleh pakar-pakar di Muslim Niaga.

6. Bantuan dan Sokongan

Group Facebook khas  disediakan untuk anda berinteraksi dengan pihak muslim niaga atau ajen-ajen yang sudah berjaya menbuat jualn secara online mahupun offline mengunakan sistem ini. jadi anda tidak pelu rasa gusar terkapai-kapai membuat jualan sendirian.

Untuk meyakinkan anda semuakan saya sertakan beberapa testimoni ajen-ajen yang berjaya dan berpuas hati dengan MUSLIM NIAGA.

 



ni hanya sedikit testimoni. boleh terus ke MUSLIM NIAGA untuk membaca testimoni-testimoni ajen-ajen yang telah berjaya.
untuk memahami lebih mendalam berkenaan MUSLIM NIAGA ni anda bolehlah tonton
Temuramah esklusif Muslim Niaga di Astro Awani



 Rasulullah SAW pernah bersabda dalam satu hadis bermaksud: “9/10 rezeki itu adalah datang daripada perniagaan.” (Hadis riwayat Tirmizi).


terima kasih kerana anda masih disini!! terima kasih kerana sudi luangkan masa lima minit untuk membaca sedikit perkongsian tentang MUSLIM NIAGA. semoga apa yang saya kongsikan ini boleh menjemput rezeki anda!!
buat masa sekarang pendaftaran  untuk menjadi RANIA semurah RM 200!! cepat jangan lepaskan peluang!! promosi sah untuk 207 yang terawal sehaja!!


http://muslimniaga.com/index.php?page=daftar




Alamat Pejabat:
No.32-3B
Sunwaymas Commercial Center
Jln PJU 1/3B
47301, Petaling Jaya
Selangor, Malaysia

No.Pejabat:
011-14260161

Waktu Pejabat:
9.30am - 5.00pm 

Pages facebook

TWITTER 
@mndropship

 Selain daripada kedai online, muslim niaga juga menawarkan khidmat Design,Training Online,Pembekal,Seminar Mentor Dropship,Train usahawan dan Trading.


 jom sama-sama menimba pengalaman dari mereka!!


 

untuk makluman anda semua sekarang MUSLIM NIAGA sedang menjalankan contest SEO dengan menawarkan hadiah yang cukup lumayam.jom lar sama-sama sertai mana tau ada rezeki anda.

http://www.terbaek.net






http://www.terbaek.net



10 Komentar untuk "MUSLIM NIAGA"

Tak salah tuk mencuba bagus ni dari kita membuang masa lebey baek fikir cara utk tambah pendapatan baru. Maafla ini dropship or mlm kenapa perlu keluarkab modal tuk bdaftar?

yuran pendaftaran adalah untuk siapkan sistem kedai online untuk anda. Secara amnya, sistem e-commerce atau website e-commerce boleh menjangkau sehingga RM2.5k untuk disiapkan. Itu tidak termasuk webhosting dan domain, serta kos-kos lain. Selain yuran pendaftaran, setiap bulan anda akan dikenakan bayaran RM50 sebagai 'sewa kedai'.

Sama konsepnya seperti anda menyewa kedai offline dan buka kedai, anda renovate kedai tersebut dan masukkan segala produk anda di dalam kedai, akan tetapi, setiap bulan anda dikenakan bayaran sewa kepada 'tuan tanah'. Begitu juga dengan muslim niaga. untuk sebarang QA blh terus rujuk di http://muslimniaga.com/index.php?page=soalan_lazim#baca :)

good luck untuk awak juga ye.. :)

Selamat berjaya dalam kontest Muslim Niaga ni ... saya berbekalkan entri ini - Muslim Niaga Dropship Produk Islamik ....

semoga muslim niaga ni akan membuka peluang rezeki untuk orang yang minat berniaga.

good luck semoga dik na berjaya dalam contest muslim niaga ni.

good luck semoga dik na berjaya dalam contest muslim niaga ni

 
Copyright © 2014 aien hermionie - All Rights Reserved
Template By Catatan Info