ADAKAH MENANG GIVEAWAY ATAU CONTEST ITU SALAH?

assalamualaiikum...



erm macam mana ye anak mula kan.. banyak yang nak luahkan tapi tak tau nak start dari mana.. okew lar aien tampal printscrn dulu..


nie soalan yang datang dari cik anonymous.. perlu ke tanya macam tue? aien bukan main struggle untuk dapatkan top referal.. ping sana.. ping sini.. blog walking sana.. blogwalking sini.
 jemput kawan2 lain join.. hari2 ping kat  group nak ajak nyer kawan2 yang lain join.. 
tapi bile aien menang untuk top referal.. ini pula yang dipersoalkan..
 kalau cik anonymous ada kat sebelah aien baru cik annymous tau
 macam mana aien aien buat semua nie.. pagi2 buta blogwalking lagi..
   memang ada aien jengok2 blog penganjur.. 
tapi tujuan aien supaya.. aien tak terlepas pandang bila ada penganjur update
 sebarang pengumuman baru... sebab nyer aien pown pernah anjurkan giveaway..
 n aien tau macamaana susahnya jadi penganjur... nak2 bila ada sponsor baru 
atau pown sponser nak tambah syarat.... tapi tidak lah sampai sehari tue 2-3 kali aien jengok  blog mereka.. adakah ini salah? kalau cik anonymous rasa cam aien nie menipu..
 apa kata pergi tanya pihak penganjur.. pageview mereka naik ke tak.. 
mugkin lah dalam sehari tue tak banyak yang naik.. sebab aien nie menang 
top referal.. bukanlah penyumbang sampai 1000-2000 page view kepada mereka.. 

untuk pengetahuan cik anonymous.. buat masa sekarang nie.. aien memang blogger sepenuh masa.. dari pagi sampai ke malam aien duduk mengadap lap top...  jadi aien punya banyak sangat waktu terluang.. jadi.. aien gunakan waktu itu untuk join n promote giveaway n contest nie... sebab tue klu tengok kat blog aien.. banyak sangatyang aien join..aien harap cik anonymous  faham dan tak salah angap.. n lagi satu salah ke kalau  kat setiap entry kita.. kita buat nota kaki untuk tarik para pembaca ke entry untuk join sama?



haa kat atas tue satu lagi komen dari cik anonymous.. mungkin bulan nie aien banyak jugak lar menang hadiah.. mungkin sebab tue kot cik anonymous nie cakap aien tamak hadiah...tapi kenapa pulak nak cakap aien tamak hadiah.. sedangkan ramai lagi yang menang.. ke blogger2 lain pown pernah dapat komen cam ni? kongsi sikit kalau pernah.. erm aien nak tanya.. kalau seseorang blogger  tue anjurkan contest n giveaway.. adakah hanya sesetengah orang je yang perlu sertai? kalau yang pernah menang hadiah tue.. tak perlu dah sertai?? kalau aien lar anjurkan giveaway.. kalau boleh.. aien nak beratus2 orang yang join.. aien pernah anjurkan segmen dulu.. setiap hari aien akan tengok komen siapa yang join segmen aien.. aien happy sangat bile buka komen ada walau seorang pown sehari yang join.. tapi aien tak tau lar pulak cik anonymous macam mana.. mungkin cik anonymous tak suka orang yang sama join segmen dia..kalau macam tue.. sila mention awal2 siapa yang boleh join.. n siapa yang tak boleh join.. okey!!! lagi satu.. bukan semua  giveaway n contest yang aien join tue aien menang.. ada jugak tau yang aien tak menang.. kita nie join untuk suport blogger.. kalau menang hadiah  tue adalah rezeki n rewards untuk kita.. perlu ke kita mempersoalkan tentang rezeki yang ALLAH kasi?

--------------------------------------------------------------------------------------------


aien sebenar nyer rasa sedikit down untuk join giveaway nie masa mula2 dapat komen dari cik anonymous tue.. tapi membe2 aien selalu suport aien.. n cakap jangan hiraukan komen yang negatif.. jadikan semua tue pemangkin untuk aien lebih berjaya..  tapi tipu lar  kalau aien aien tak sedih bila dituduh macam tue.. tapi jangan risau.. sebab aien tak kan mengalah.. erm tapi kan.. kenapa lar komen sebagai anonymous? kenapa tak tunjukan diri anda yang sebenar? aien mintak maaf andai sepanjang entry nie.. aien ada sakitkan hati korang.. aien hanya nak menjawab persoalan di atas.. 
kepada semua penganjur..terima kasih yang tak terhingga kerana memilih aien sebagai pemenang..

nota kaki:  komen dari cik anonymous tue aien tak publishkan.. harap maklum..



10 Komentar untuk "ADAKAH MENANG GIVEAWAY ATAU CONTEST ITU SALAH?"

sabar k sis..biasa la tu, kalau tak dengki tu memang tak sah hidup diorang... :)

sabar je lah ain. die jeles kot. thats the point. btw, congrats sebab menang :)

awak sabar okay :) biarkan je dorang nak tuduh apa pun . yang penting aien betul .

hehhehe ...
dah menang tak leh nak kata apa ..
usaha tangga kejayaan ...

Janji mennag ..
lantak pi diorang .. hehehhe ...
Congrate!

& Salam kenalan ..

Terasa pulak saya. Nickname saya untuk blog contest Miss Anonymous tapi sumpah bukan saya yang komen macam tu. Hihi.. Owg tu kecewa sangat-sangat kot. Hahaha.

ala,biarkan je diorang.. jeles la tu.. dah rezeki aein dan usaha aein sendiri kan.. komen negatif mcm tu saja jak nak buat aein down.. pedulikan semua tu.. yg penting aein xkacau diorang pun kan.. ^^

sabar aien..menang kalah tu rezeki masing2 kan..yg komen2 cenggitu tak menang letuuu =p

yumida pun pernah kena
mula2 rs pelik bila org tulis komen mcm tu
bila difikir2 balik..rasa mcm kelakar pulak
blh baca entry yg ni:

http://umikasum.blogspot.com/2013/08/ahahahakelakarsape-yang-tulis-komen-kat.html

ABAIKAN orang tuu sist.. dah rezeki.. buat apee nak tolakkan.. :") Dia cemburu kot,,

 
Copyright © 2014 aien hermionie - All Rights Reserved
Template By Catatan Info