[GiveAway] Penanda Buku Khairul Fahmi dan Kalendar 2012 The Red Warriors

assalamualaikum
tadi masa tgh blogwalking.. 
aien ada baca pasal give away nie..
memandangkan.. aien dah lama tak join apa2 segmen..
jadi semperna tahun baru nie..
aien nak join segmen dari fakhruddinaziz.com sebagai pembuka tirai tahun 2012..



Saya ingin mendapatkan Kalendar The Red Warriors 2012+Penanda Buku Khairul Fahmi dari BLOG FakhruddinAziz.com kerana...

saya salah seorang peminat khairul fahmi..
 jadi saya teringin sangat dapatkan kalendar tu.. 
saya juga ingin dapatkan kalendar The Red Warriors 2012 kerana
 teringin sangat nak dapat something dari blogger..
 sbb selama join segmen.. x penah sekali pown menang.. 
sangat2 sedih...
kalau lah saya menang.. saya amat2 hargainya.. 


ehhh.. nie di pangil slogan ke.. dah melalut je rasanya..
 okew lar harap fakhruddinaziz.com terima slogan yang panjang nie..
korang pown yang belom join.. meh lar ramai2 memeriahkan lagi giveaway nie...

nota kaki:kawan2.. jangan lupa doakan supaya mr.fakhruddinaziz.com bagi aien menang..


0 Komentar untuk "[GiveAway] Penanda Buku Khairul Fahmi dan Kalendar 2012 The Red Warriors"

 
Copyright © 2014 aien hermionie - All Rights Reserved
Template By Catatan Info