mengira detik sbb2016

assalamualaiikum


agak-agak berapa lama tak menaip entry baru ye?ada ke yang perasan? kalau ada tu maknanya blogni masih ada pembaca la ye. untuk entry kali ini aien tak nak menaip panjang-panjang sebab kejap lagi nak kemas-kemas barang untuk ke #sbb2016. eh, mesti ada yang tertanya-tanya kenapa nak kemas barang dah. kan majlisnya hari sabtu?

untuk pengetahuan anda semua. aien akan ke melaka pada hari ini memandangkan aien dari terengganu. jadi rangcang nak bertolak awal sikit supaya tak kelam kabut. eh melaka? bukan ke sbb2016 kat KL? betul kat KLtapi aien akan bergerak dari melaka bersama-sama kak syireen.. insyaalah sampai area seremban atau sekitar tu akan konvoi dengan beberapa rakan best blogger network #BBN ke KL.

okew perancangan ni memang dah rancang awal. masa keluar pendaftran dua hari tu terus aien daftar. tapi masa tu tak tau lagi boleh join atau tak. jadi tawalkal je la.. kalau ada bertindih ngan program lain terpasa la batalkan. tapi bila tolak sana tambah sini.. akhirnya hari ini aien akan bergerak ke sbb2016. doakan aien selamat sampai.kalau jumpa kat sana tegur-tegur la aien.. confirm tak sombong!!

panjang jugak cerita kalau diikutkan tapi tak apa la. ni baru Pre entry sbb2016. saja nak hangatkan suasana sambil throwback sbb2014.. jangan lupa baca pengalaman sbb2014 dulu ye..



 
2 Komentar untuk "mengira detik sbb2016"

 
Copyright © 2014 aien hermionie - All Rights Reserved
Template By Catatan Info